Sunday 26 January 2014

הכרויות רגילות או הכרויות דיסקרטיות (הכרויות סקס) ?

הכרויות רגילות או הכרויות דיסקרטיות? 
זה תלוי מה שאתה מחפש, אבל באופן כללי יהיו לשני הסוגים משהו להציע לך. באתרי הכרויות סקס למבוגרים אתה יכול לצפות למצוא נשים המחפשות בעיקר סקס ומימוש פנטזיה ארוטית כמו גם זוגות סווינגרים. באתרי הכרויות המיינסטרים אתה יכול לצפות למצוא כל מיני סוגי יחסים, מסקס קליל ובעיקר מערכת יחסים רצינית. זה פחות נפוץ למצוא מערכת יחסים רצינית באתר הכרויות סטוצים למבוגרים אבל קורה שגם מערכות יחסים רציניות מתפתחות מקשר שהתחיל באתרים כאלו.

הנקודה היא שיש חפיפה בשני התחומים. ראיתי נשים מחפשות קשרים לטווח ארוך באתרי היכרויות סקס, וחשבתי לעצמי, אופס אתן במקום הלא נכון. אתן הולכות לקבל מטר של הצעות מגברים המחפשים סטוץ קליל, כך שאתן לא ממש רציניות בכך. ראיתי כמובן גם הרבה בנות שמחפשות באתרי הכרויות למבוגרים משהו קליל ולא רציני או ארוך טווח.

השינוי האחר שאנו רואים מתבטא באופי הקהילתי של אתרי ההכרויות. יותר ויותר אנשים משתמשים באתר הכרויות כמקום מפגש ולא רק למצוא מישהו/מישהי לצאת לדייט. לא בטוח עד כמה בריא הדבר לחברה, אבל זה קורה, וככל שהדור החדש יגיע לאתרים אלו זה רק יהפוך לנפוץ יותר. אנו עשויים לראות פיצול נוסף של אתרי היכרויות לקבוצות נישה מצוצמצות של אנשים עם תחומי עניין משותפים כמו אתרי הכרויות לנכים, לקבוצות אתניות, לשוגר דדי, לאקדמאים וכולי..

אז התשובה לשאלה היא די פשוטה - אתר הכרויות דיסקרטיות למבוגרים הולך להיות לכם יותר כמו נסיעת הרפתקה, בעוד שאתר הכרויות רגיל מתאים יותר ליצור קשר עם קהילה ולחפש אהבה ורומנטיקה אמיתית.

בסופו של דבר, זו הבחירה שלך כל עוד אתה הולך ויודע מה לצפות מכל אתר. דבר אחד בטוח, אתה הולך למצוא הרבה שטחים אפורים ביניהם כמו שהסברתי בהתחלה.

No comments:

Post a Comment